Resepi Air Susu Halia Buang Angin Dalam Badan Cara Tradisional

Resepi Air Susu Halia Buang Angin Dalam Badan Cara Tradisional. Hari ini perut saya rasa nak minum air susu halia yang mudah dan banyak khasiat ini. Orang yang ada gastrik sesuai sangat amalkan petua ni. Selepas minum kompem angin dalam badan keluar dengan jayanya. Haishh lega bebenor rasa, bahan-bahan untuk buat susu halia untuk buang angin dalam bandan pun simple sahaja, ting ting ting tetiba siap Dan satu lagi, bulan ramadhan pun dah dekat, sesuai sangat amalkan minum susu halia lepas terawih, kemudian bolehlah rasakan kenyamanannya. Angin slumber jer keluar. Perut pun tak banyak buat hal. Okey-okey jom saya kongsikan resepi susu halia buang angin dalam badan cara tradisional yang mudah dan ringkas :

Resepi Susu Halia Buang Angin Dalam Badan
Susu Halia Buang Angin Dalam Badan


Susu Halia Buang Angin Dalam Urat Cara Tradisional




Bahan untuk resepi susu halia buang angin dalam badan ;

  1. Tiga batang serai ( ketuk )
  2. Tiga sentimeter halia ( hiris )
  3. Susu ( apa apa jenama pun boleh )
  4. Pandan ( optional, nak letak boleh tak nak letak pun boleh )


Cara Buat Susu Halia Buang Angin Dalam Badan Secara Tradisional

Cara membuat susu halia :

  1. Masukkan semua bahan ke dalam periuk
  2. Panaskan hingga menggelegak.





Step akhir, tuang dalam gelas dan minum. Amalkan setiap hari. Cara buat air susu halia mudah je kan, selamat mencuba semua.

No comments:

Post a Comment

×